Laster Hendelser

« All Hendelser

Velkommen til årsmøte og 40 årsjubileum på Quality Hotel Expo på Fornebu!

10. mai @ 19:00 - 12. mai @ 14:00

1000kr

Vi inviterer til årsmøte og 40 årsjubileum på Quality Hotel Expo på Fornebu.
Jubileumssamlingen 2019 starter med middag fredag 10. mai og avsluttes med lunsj søndag 12. mai.

Fugleperspektiv av hotellet med havet i bakgrunnen med seilbåter påProgrammet starter som vanlig med middag fredag kl. 19.30. Lørdagen blir travel men
spennende. Vi starter med styrets time og deretter selve årsmøtet før vi fortsetter med faglig program. Denne gangen vil det faglige programmet knyttes opp mot at det jo er jubileum og vi vil ta noen tilbakeblikk. Men også kaste noen blikk inn i fremtiden. Mye har forandret seg i fagverdenen siden NFOI startet opp. Fra å snakke om 4 typer er vi nå oppe i.. var det 13? Og fra å snakke om det som «var noen kollagengreier» før, kan vi nå snakke om akkurat hvilket gen som det er noe feil med i hver enkelt av oss. Humøret og de gledelige gjensynene er derimot noe stabilt vi ikke syns har forandret oss. Og det må vi jo feire! Lørdag kveld blir det derfor jubileumsmiddag. Ønsker du å si noen ord under jubileumsmiddagen så er det rom for det. Ta da kontakt med styret på post@nfoi.no.

Egen ungdomstur til sentrum er en populær aktivitet vi vil gjenta i år også. Ungdom fra 13 år er velkomne til å være med på ungdomsturen lørdag ettermiddag.

Vi prøver også en ny vri på likeperson-tilbudet vårt denne gangen. Noen ganger har man
kanskje lyst til å spørre noen om noe men vil ikke mase eller trenge seg på. Nå er det veldig
lov. Vi har satt opp en «spørretime» i programmet. I den avsatte tiden er likepersoner 2
tilgjengelige i en uformell setting og du kan få spurt litt eller snakket med noen om det du
lurer litt på

På søndag legger vi først og fremst opp til erfaringsgrupper, men det er mulig at det blir noe faglig her også. Erfaringsgruppene/temasamlingene er både for voksne med OI og for foreldre til barn med OI. Selv om du føler deg utlært på det aktuelle temaet forventer vi at du deltar på en av temasamlingene. Kanskje er det andre som har noe å lære av deg? Det vil bli et eget faglig program for ungdomsgruppa på søndagen. Her får vi besøk fra Unge
Funksjonshemmede.

Påmelding

Dersom du ønsker å delta, må du melde deg så raskt som mulig ved å fylle ut skjemaet på
nett senest innen 15. mars. Vi har et begrenset antall rom på hotellet, og «førstemann til
mølla-prinsippet» gjelder. Vi tar ikke imot påmeldinger etter fristen. Medlemskontingentenskal være betalt før du melder deg på årsmøtet. Har du spørsmål kan du kontakte påmeldingsansvarlig Øyvind Strand.

Vi gjør oppmerksom på at påmeldingen er bindende! Dersom du blir forhindret fra å delta må du gi beskjed så fort som mulig. Dersom du uten saklig grunn, melder avbud eller lar være å møte, må du dekke påløpte kostnader selv! Som saklig grunn regnes for eksempel
egen sykdom eller sykdom i nær familie.

Påmeldings skjema

Vi ønsker dere hjertelig velkommen til årsmøte og medlemssamling, og håper på en trivelig helg sammen med dere!

Hilsen fra
Inger-Margrethe, Silje, Andreas, Øyvind, Roger, Sissel, Lars, Leif-Richard og Maren.

Nedlastninger:

thumbnail of Invitasjon NFOIs Årsmøte 2019Full invitasjon i pdf format