Laster Hendelser

« All Hendelser

• Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Velkommen til årsmøte og medlemssamling på Quality Hotel Expo på Fornebu!

27. april 2018 - 29. april 2018

1000kr.
Bilde av bar område på Quality Expo Fornebu

Vi inviterer på nytt til årsmøte og medlemssamling på Quality Hotel Expo på
Fornebu. Hotellet ligger ved fjorden i nærheten av Telenor Arena på Fornebu. Quality Expo har mange handikaprom og gode turmuligheter i området. Vårsamlingen 2018 starter med middag fredag 27. april og avsluttes med lunsj søndag 29. april.

Husk påmeldingsfristen som er 10. mars!

Programmet starter med middag fredag kl. 19.30. Lørdagen begynner vi med den tradisjonelle ”informasjonstimen” før årsmøtet setter i gang. Deretter blir det lunsj etterfulgt av faglig program og erfaringsgrupper. Vi får i år besøk av Lena Lande Wekre fra TRS som skal si noe om hva som er nytt på den medisinske fronten. Vi får også besøk fra ambulansetjenesten som skal si noe om bruddførstehjelp. Egen ungdomstur til sentrum er en populær aktivitet vi vil gjenta i år også. Ungdom fra 13 år er velkomne til å være med på ungdomsturen lørdag ettermiddag.

På søndag legger vi først og fremst opp til erfaringsgrupper, men det er mulig at det blir noe faglig her også.

I tillegg til det faglige programmet vil det gjennom helgen være erfaringsgrupper/temasamlinger for ungdom og voksne samt for foreldre til barn med OI. For foreldre blir det blant annet en temasamling om rettigheter når man har et barn med kronisk sykdom/funksjonshemming. Andre aktuelle temaer for helgen er synlig/usynlig OI, slitenhet/fatigue og energiøkonomisering, hørsel og hørselshjelpemidler, utdanning og AAP, reisetips og praktiske tips i hverdagen med OI. Selv om du føler deg utlært på det aktuelle temaet forventer vi at du deltar på en av temasamlingene. Kanskje er det andre som har noe å lære av deg?

Dersom du ønsker å delta, må du melde deg så raskt som mulig ved å fylle ut skjemaet på nett senest innen 10. mars. Vi tar ikke imot påmeldinger etter fristen.

Medlemskontingenten skal være betalt før du melder deg på årsmøtet. Har du spørsmål kan du kontakte påmeldingsansvarlig Øyvind Strand.

Vi gjør oppmerksom på at påmeldingen er bindende! Dersom du blir forhindret fra å delta må du gi beskjed så fort som mulig. Dersom du uten saklig grunn, melder avbud eller lar være å møte, må du dekke påløpte kostnader selv! Som saklig grunn regnes for eksempel egen sykdom eller sykdom i nær familie.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen til årsmøte og medlemssamling, og håper på en trivelig helg sammen med dere!

Hilsen fra

Inger-Margrethe, Silje, Andreas, Øyvind, Roger, Sissel, Lars, Leif-Richard og Maren.

Last ned hele invitasjonen nedenfor:
Invitasjon NFOIs Årsmøte 2018

Her er papirene: