Denne våren ble ikke helt som vi hadde sett for oss. Korona-pandemien har som kjent medført at vi måtte avlyse den fysiske årsmøtesamlingen vår. Vi velger allikevel å gjennomføre selve årsmøtet på den varslede datoen, men som et videomøte via nettmøteløsningen Zoom. Det blir et annerledes årsmøte, det er det ingen tvil om. Men vi håper allikevel at mange av dere vil delta. Det er viktig for de demokratiske prosessene i foreningen.

Når er årsmøtet?

Årsmøtet gjennomføres på den varslede datoen: lørdag 2. mai kl 10.

Hvem kan delta?

Alle medlemmer eller støttemedlemmer som har betalt medlemskontingenten for 2020.

Hvem har stemmerett på årsmøtet

Alle ordinære medlemmer kan delta fra og med det året man fyller 15 år (født 2005 eller tidligere).
Støttemedlemmer har ikke stemmerett, men tale og forslagsrett.

Hvor lenge varer årsmøtet?

Det er litt vanskelig å si hvor lang tid vi vil bruke, men vi har satt av to timer for å være helt sikre.

Hvordan deltar jeg?

Møtet gjennomføres ved hjelp av videomøteløsningen Zoom. Du kan delta fra PC, Mac eller nettbrett, men det fungerer aller best med PC/Mac. Dersom du skal delta via nettbrett må du laste ned Zoom-appen først.

Du får en lenke til møtet senest to dager før, og så er det bare å trykke på lenken på det tidspunktet møtet skal starte. Dersom du er usikker på det tekniske vedr oppkobling åpner vi for at man kan koble seg på allerede fra kl 09.30. Da vil man kunne få hjelp og veiledning.

Trykk på knappen nedenfor for å melde deg på:

Påmeldingsfrist

Frist for å melde seg på er søndag 19. april.

Mer info

Du kan finne info og dokumenter på årsmøteside

Spørsmål?

Har du spørsmål om deltakelse på årsmøtet kan du ta kontakt med Inger-Margrethe: inger-margrethe@nfoi.no

Vi takker alle som melder seg på og setter stor pris på at dere ønsker å delta!

Hilsen Styret i NFOI